2011-02-06

Hejsan

Hej !Ja nu var det ett tag sen jag skrev=((Har haft fullt upp med kandidater, bjuda in dom att lyssna på webcasten och ska nu följa upp dom imorgon och se vad dom tycker om detta med MLM OCH AGEL .Förhoppningsvis så vill dom starta upp =))Sen har jag lite ideér om vissa grejer men det måste jag ta högre upp först innan jag kan starta med det (hoppas jag).Jag håller fortfarande med min vikt har gått ner 1 kilo till men bilder kommer upp senare när vågen visar markant mindre*lol*.När jag startade med FIT så vägde jag ca 72 kilo,nu väger jag ca 66-66,5 kilo och har hållit på ett tag nu.Vet att många rasar flera kilo i veckan ,men jag tycker det är bättre att ta det lite lugnt så kroppen hinner med,vill ju inte ha en massa hud som hänger........Har bestämt mig att innan jag fyller 40 (juli)så ska jag har gått ner resterande kilon till 53-55 kilo.En liten bit kvar.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar